donderdag 16 maart 2023

Lente weer....


Ben je ook zo toe aan de lente? De meteorologische lente heeft nog geen campinggasten gebracht.
De eerste helft van maart was nog koud....brrrr De temperaturen lopen langzaam op maar het blijft wisselvallig. 
Naast het oplopen van de temperatuur is het ook af en toe regenachtig. 

Maar ze voorspellen dat eind maart het beter gaat worden. 
Ben je niet bang voor een spatje of vind je het heerlijk door een lentebui te wandelen dan zou ik beginnen 
met je vrije tijd vast buiten door te brengen. 

Boek een camping plekje of 1 van onze accomodaties.

Het Huuske is ook geschikt voor een kleine groep (maximaal 8 personen) en de studio's zijn voor 2 personen.

Warme groeten
Forest Camp de Okkernoot Swolgen
Ernst en Rensje 

Https://www.forestcamp.nl